понедељак, 25. мај 2009.

Digitalna televizija i mlađi deo populacije...


Ono što ja želim da istražim i pokažem jeste to kako jedan vid tranzicije, u ovom slučaju pojava digitalne televizije utiče na ljude,a prvenstveno mlade koji su prvi informisani o pojavi nečeg novog. Trenutno najveći broj mladih ljudi posećuje face book, pa ću anonimnom anketom od nekoliko pitanje saznati koliko su uopšte mladi zainteresovani za prelazak na digitalni prenos TV programa,da li razumeju šta je to i da li su u finansijskoj mogućnosti da pređu sa analognog na digitalni TV prenos. Posle dobijenih rezultata ankete zamoliću ljude da mi pošalju fotografije starih televizora i novih koji imaju mogućnost digitalnog prenosa TV programa ili starih televizora sa nahnadno ugrađenim digitalnim tjunerom. Zamoliću ih da fotografije pošalju zajedno sa komentarima o tome šta je uticalo na izbor načina prelaska na digitalni TV prenos i kako su mediji sve to propratili, odnosno koliko su ih uputili u proces digitalizacije.

8 коментара:

  1. Promeni font kako bi ti se videla sva slova. Nije da ne mogu da naslutim sta pise, ali ipak estetika je u pitanju :)
    Mozda bi bilo bolje ako mozes do tih ljudi licno da dodjes. Sta mislis o tome? Ako ti treba neka pomoc javi. poz

    ОдговориИзбриши
  2. Finansijska situacija nije nikakav problem....Za sad svako ko ima adsl priključak preko Telekoma Srbije može da se prijavi na promo period priključka IP TV.Cena je ista kao i pretplata svih provider-a kablovske televizije...
    Znači sve je stvar u odluci i strpljenju(priključak se na mestima gde je to tehnički izvodljivo čeka po 3 meseca)

    ОдговориИзбриши
  3. Pošto je meni potpuno svejedno kakav ćemo prenos tv programa imati (digitalni ili analogni), stvarno ne znam kakav bih komentar trebala da dam na tvoju temu. Jedino, da probaš da se raspitaš i kod starijih ljudi šta misle o tome.

    ОдговориИзбриши
  4. Font mi se dopada, potpuno odgovara temi i meni je sve čitljivo. Iako je njih 225 uradilo anketu, mali broj ljudi je hteo da mi pošalje svoju sliku i sliku TV-a. Neki su bili veoma ljubazni i njihove slike i komentare sam postavila.

    ОдговориИзбриши
  5. Znam kako se aktivira usluga IPTV-a. Ljudi nisu dovoljno informisani o tome šta je digitalni TV prenos i misle da to mnogo košta.

    ОдговориИзбриши
  6. Radila sam anketu sa isključivo mladim ljudima i većina njih nije zainteresovana za prelazak na digitalni Tv prenos, tako da je stariji deo populacije verovatno još manje zainteresovan za ovaj vid tranzicije.

    ОдговориИзбриши
  7. u čemu je osnovna razlika između ta dva prenosa??? Moje znanje o digitalnoj televiziji je da je slika bolja i da možemo da gledamo emisije kad god hoćemo a ne samo kad su one na programu (to znam iz američkih filmova :) jer oni stalno spominju taj njihov TIVO) pa sam ja skontala da je to to...
    meni i dalje nije jasno poenta svega toga... :) zašto moramo do 2012.da pređemo na digitalni prenos?

    ОдговориИзбриши
  8. To i jeste osnovna razlika između ta dva prenosa, servisi koje pruža digitalna TV,kao što su digitalni teletekst, interaktivne usluge, elektronski programski vodiči
    Prijem je bez smetnji i postoji mogućnost većeg izbora dodatnih televizijskih programa. Do 2012. moramo da pređemo na digitalni TV prenos, jer će svi u Evropi morati da pređu, a to je jedan od MNOGOBROJNIH uslova da uđemo u Evropsku Uniju.

    ОдговориИзбриши